Udruženje osiguravača Srbije pokrenulo kampanju o važnosti osiguranja
- Objavljeno 15.12.2016
Beograd, 15.12.2016. – „Osiguraj budućnost“ je naziv kampanje podizanja svesti javnosti o značaju osiguranja, koju je pokrenulo Udruženje osiguravača Srbije. Kroz ovu kampanju će građanima i privrednicima objasniti sve prednosti osiguranja i preuzimanja odgovornosti, uz cilj da se ukaže da osiguranje nije trošak, već ulaganje u budućnost. Prilikom predstavljanja kampanje, iznet je podatak da se nominalni rast tržišta osiguranja nastavlja i u 2016. godini – na kraju trećeg kvartala u odnosu na isti period prethodne godine, ukupna premija je uvećana za 10 odsto, dok je premija životnih osiguranja uvećana za 18,9 odsto i sada u ukupnoj premiji učestvuje sa nešto više od 23 odsto.
U 2015. godini premija osiguranja je zabeležila rast od 15 odsto, a premija životnog osiguranja porasla je za nešto više od 17 odsto. Po učešću premije u BDP Srbija je na začelju Evrope sa oko dva odsto – ovaj procenat je u razvijenim zemljama oko 6,8%. Osnovna karakteristika srpskog tržišta osiguranja je, kako je rečeno, loša struktura, odnosno nizak procenat životnog osiguranja u ukupnoj premiji, i visoko učešće obaveznog osiguranja. Na kraju prošle godine, polisu životnog osiguranja imalo je nešto više od 700.000 građana Srbije, kažu u UOS-u.
0 Comments